9 moduri pentru a avea mai multe vizualizări în 2021
Amândoi dorim să fim auziți. A fi auzit este terapeutic. Ne face să simțim că suntem o parte a societății noastre.
A fi auzit este de asemenea nucleul bunului marketing. Deci, dacă acesta este scopul dvs., sunteți, de asemenea, în locul potrivit.
Internetul poate părea un loc minunat pentru a fi auzit, dar sunteți o voce printre multe altele. Cum te descurci? Cum puteți crea o prezență online unică, la care se pot referi și alții?
Vestea bună este că YouTube nu a fost abordat de cât de mulți dintre concurenții dvs. ați crede. Este relativ insuficient utilizată. Iar unii dintre voi nu știți întotdeauna cum să obțineți mai multe vizionări pe YouTube.
Totuși, YouTube a devenit unul dintre cele mai personale forumuri pentru lume. Audio & amp; aspectul vizual ne permite să experimentăm interacțiunea față în față.
Dacă doriți să vă conectați cu un public, YouTube este modul în care faceți acest lucru. Studiile arată că videoclipurile sunt de departe conținutul cel mai ușor de distribuit pe web. Un videoclip conține conținut care poate fi digerat într-o fracțiune din timpul opus unui blog sau unui podcast.
Dacă o imagine exprimă o mie de cuvinte, atunci un film exprimă zece mii!
Profitați de această platformă puternică. Explorați aceste metode eficiente de a obține mai multe vizionări pe YouTube în 2021 – fie că este vorba de o afacere, de o cauză sau de o pasiune.
1. Înțelege motivația din spatele videoclipurilor tale
Există patru motive principale pentru realizarea unui videoclip YouTube sau pentru pornirea unui canal YouTube. Să ne uităm mai întâi la acestea și să discutăm fiecare dintre ele.
Pasiunea ta
Poate că ești pasionat de un hobby sau de un interes. Aceasta este o motivație comună pentru realizarea unui videoclip YouTube. În aceste cazuri, cei cu interese similare vor gravita în videoclipurile voastre pentru a se scufunda în sfaturi, cunoștințe, muzică sau alte forme de divertisment.
Afacerea ta
YouTube este un instrument extrem de eficient pentru promovarea afacerii dvs. Un videoclip nu este doar o modalitate de a face publicitate cu o reclamă; este, de asemenea, o modalitate de a oferi explicatori, sfaturi, recenzii și ghiduri de instrucțiuni. Indiferent de afacerea în care te afli, pariez că pot să vin în căi inventive compania dvs. poate utiliza YouTube în avantajul dvs.
Conștientizarea sau publicitatea
Unele materiale sunt pur și simplu de nădejde. Multe videoclipuri YouTube afișează evenimente care au avut loc pe care publicul ar dori să le vadă. Unii dintre voi cântați aceste videoclipuri pentru ceea ce merită, devenind reporteri vigilenți sau comentatori comentați despre evenimentele mondiale. Dacă doriți opinia dvs. acolo și doriți să vă conectați cu alții care împărtășesc (sau dezbate) opiniile dvs., YouTube este platforma pentru a face acest lucru..
O cauză demnă
Un alt tip de conștientizare este conștientizarea în jurul unei cauze demne. Dacă încercați să salvați urșii polari de a deveni extinși, YouTube este o modalitate excelentă de a vă face abonații conștienți de încălzirea globală. Dacă doriți să strângeți bani pentru un orfelinat, YouTube vă va ajuta să vă așezați fața la cauza.
Întrebați-vă ce scop aveți de la cele de mai sus. Aceasta va îndrepta strategia dvs. YouTube în direcția corectă de la inițiere.
2. Studiați videoclipuri clasate sus în nișă
Ai concurs acolo. Dar este un lucru bun. Puteți exercita această concurență pentru a mări expunerea dvs. la YouTube.
Hai să facem urmăriri
Pasiunea ta este construirea copacilor. Videoclipurile dvs. pe YouTube se vor concentra asupra modului în care se construiesc copaci simple, copaci complicați și chiar copaci pe care oamenii se plătesc pentru a le construi.
Imaginea de mai sus ne dă o bună indicație a ceea ce abonații YouTube caută cel mai des. Aceasta este baza ideilor dvs. de conținut. Nu ignora nici măcar unul!
Ca expert în copaci, va trebui să acoperiți cât mai multe aspecte legate de clădirea copacilor. Acesta este modul în care videoclipurile și canalul dvs. vor primi mai multe vizionări YouTube.
Apelând la alte criterii de căutare
Următoarea serie de videoclipuri ar trebui să includă construirea unui copac în Minecraft. Minecraft este unul dintre cele mai populare jocuri din lume. Puteți folosi această funcție creând un videoclip în care cineva construiește un copac unic Minecraft în timp ce oferiți comentarii.
Dacă nu sunteți familiarizat cu Minecraft puteți face în continuare cercetări suficiente pentru a crea un astfel de videoclip.
Acum puteți simți că realizarea unui videoclip despre construirea unui copac într-un joc nu face nimic pentru intenția dvs. inițială de a învăța spectatorii cum să construiască copaci. Ai doar pe jumătate dreptate.
Scopul este de a crea mai multă publicitate pentru ceea ce faci prin împrumuturi din alte tendințe de căutare. Videoclipul Minecraft nu este primul dvs. videoclip, dar este unul pe care ar trebui să-l adăugați la lista dvs. pentru a câștiga popularitate în rândul fiecărui teatru iubitor de copaci. Are sens?
3. Realizează conținut video uimitor
Du-te înapoi la acea imagine. Ați observat următorul criteriu popular de căutare? „Cum se construiește o copac pentru copii”.
Foarte bine!
Folosind acest exemplu, hai să discutăm cum să obțineți mai multe vizionări pe YouTube prin calificarea conținutului video.
Crearea unui script pentru video-ul tău
Faza de planificare a videoclipului dvs. este una pe care nu ar trebui să o ignorați. Scrierea unui script video detaliat este esențială în generarea de videoclipuri de înaltă calitate.
Nu este vorba întotdeauna de echipamente sau de calitatea software-ului. Este vorba de a avea scop & amp; direcție în videoclipul dvs. Scriptarea este modul în care faceți asta.
Uneltele video sunt foarte importante
Nu vreau să scot din importanța echipamentului video și a software-ului. Acestea sunt parte integrantă a calității.
Dacă videoclipul dvs. este filmat în lumea fizică, asigurați-vă că știți destul despre operarea unei camere și editarea imaginilor.
Dacă videoclipul dvs. este tras direct de pe ecranul PC-ului dvs., obțineți software decent de înregistrare a ecranului.
Alte videoclipuri sunt animații simple. S-ar putea să faceți asta sau să o externalizați pe cineva. În orice caz, asigurați-vă că este un film de calitate. La urma urmei, te lupți cu niște lucruri minunate acolo.
Puncte de calitate
Doriți ca videoclipurile dvs. să fie populare? Există diferite aspecte pe care filmele populare le au în comun. Utilizați aceste puncte de calitate pentru a verifica standardul dvs..
- Fiecare punct din videoclipul dvs. trebuie explicat în mod corespunzător
- Videoclipul dvs. trebuie să se miște într-un ritm echilibrat – nu prea repede și prea puțin tras
- Mesajul dvs. ar trebui să fie susținut de statistici, fapte sau studii
- Dacă a existat un text utilizat în videoclip, trebuie să fie ușor de digerat și să nu distrage atenția de la videoclipul în sine
- Mesajul de bază ar trebui să fie clar și acoperit în mod corespunzător în cadrul întregului videoclip
- Ar trebui să existe sfaturi care să poată fi acționate în cadrul videoclipului, care lasă telespectatorilor ceva când termină să-l urmărească
- O miniatură (sau încă filmată în cadrul videoclipului) care descrie cu exactitate ceea ce reprezintă videoclipul este, de asemenea, importantă pentru a obține mai multe clicuri
4. Acordă atenție lungimii și frecvenței
Fiecare videoclip este diferit. Unele sunt lungi, unele sunt scurte. Unii solicită postări zilnice, în timp ce altele sunt bine să fie postate o dată pe săptămână.
Lungime
Oricum, audiența dvs. va dori să digere rapid videoclipul dvs. 2021 este anul unui conținut rapid, digerabil, fie că este vorba despre videoclipuri, podcasturi sau chiar cărți electronice.
Dar asteapta. Nu spun că videoclipurile tale ar trebui să fie scurte. Aceasta este o greșeală concepție greșită. Există multe sfaturi care afirmă că videoclipurile YouTube ar trebui să fie sub cinci minute. Dar unele dintre cele mai vizionate videoclipuri YouTube sunt substanțial lungi.
Trucul aici e să adaugi ceea ce se numește VPS (Valoare pe secundă).
Fiecare increment al videoclipului dvs. ar trebui să adauge un nivel ridicat de valoare publicului. Dacă este vorba de patru minute, asigurați-vă că acoperiți toate informațiile relevante. Dacă aveți douăzeci și patru de minute, evitați secțiunile care sunt plictisitoare, repetitive sau neesențiale.
Videoclipurile mai scurte sunt adesea mai bune decât cele mai lungi, dar numai pentru că oamenii doresc răspunsuri cât mai repede posibil. dacă îți acoperi bine subiectul într-un timp scurt, VPS-ul tău va fi mai mare – și acesta este obiectivul!
Frecvență
O opinie comună este de a posta videoclipuri de multe ori. Aceasta este de obicei o strategie bună, mai ales dacă videoclipurile dvs. câștigă popularitate.
Ideea este: dacă mesajul dvs. câștigă popularitate, oferiți abonaților mai mult.
Acest lucru este valabil pentru unii, dar prezintă un risc de redundanță. Există canale YouTube acolo, care lasă spectatorii mai multă dorință. Alții pierd popularitate, deoarece mesajul este aceeași săptămână după săptămână.
Dacă plănuiți să postați, asigurați-vă că adăugați un mesaj valabil și unic de fiecare dată. Dacă nu aveți nimic nou de spus, nu postați de dragul postării.
5. Obține abonați pentru o expunere mai bună
Indiferent ce faceți pentru a obține mai multe vizionări YouTube, aceasta este cea mai eficientă.
Crearea unei liste de redare a canalelor și construirea unei baze de abonați vor împinge în mod semnificativ viziunile YouTube. Este vorba despre atragerea atenției și păstrarea acesteia.
Playlisturi
Crearea unui canal îi permite unui utilizator să vizualizeze listele de redare ale tuturor videoclipurilor dvs. sub o anumită listă de redare. Când cineva caută o nișă, YouTube va împinge videoclipurile dvs. mai sus în clasamentul de căutare. La urma urmei, aveți un canal cu numeroase videoclipuri care se referă la nișă!
Listele de redare sunt, prin urmare, utile pentru obținerea mai multor vizualizări.
Adnotările
Adnotările sunt ca apel pentru acțiuni pentru videoclipurile dvs. Dacă le folosiți corect, puteți crește în mod eficient baza dvs. de abonat.
Adnotările sunt ferestre de tip pop-up care apar la anumite intervale în timpul videoclipului. Puteți să conectați aceste adnotări pentru a redirecționa spectatorii către paginile de socializare, blogurile și alte videoclipuri.
Adnotările pot acționa, de asemenea, ca mementouri pentru a atinge butonul LIKE sau pentru a DISTRIBUI un videoclip. Mai important, puteți utiliza o adnotare pentru a vă solicita pe youtuber să se ABONEZE.
Un impuls rapid
Un mod rapid de a obține mingea rulant pe video este de a cumpăra vizualizări pe YouTube. Acest lucru va crește imediat popularitatea videoclipului dvs., va crește rangul dvs. și, în cele din urmă, va solicita tuturor posibiliților să vă vizioneze videoclipurile.
Abonați
Obiectivul final este de a câștiga abonații. Acest lucru este puternic deoarece de fiecare dată când încărcați un videoclip nou, acesta va apărea pe pagina de sugestii a abonaților dvs. și pe bara de notificare.
De asemenea, YouTube înregistrează un rang mai ridicat în cazul în care aveți abonați, deoarece vede că canalul dvs. – și, prin urmare, videoclipurile dvs. – este relevant, popular și / sau autoritar.
Misiune îndeplinită!
6. Includeți tendințele în videoclipurile dvs.
Vă amințiti provocarea cu găleata de gheață? Ce zici de intregul dezastru al lui Donald Trump?
Orice tinere care a capitalizat aceste evenimente a avut mult mai multe vederi – chiar dacă videoclipurile obișnuite nu aveau nimic de-a face cu ele.
Atunci când ceva este trending, telespectatorii sunt atrași la orice legătură. Păstrați-vă abonații fericiți și apelați la ceilalți clienți prin gândirea unor modalități amuzante și inventive de a include aceste momente prostești în videoclipurile dvs.
7. Distribuiți-vă videoclipurile prin intermediul rețelelor sociale
Dacă nu utilizați mediile de socializare împreună cu videoclipurile dvs. YouTube, vă lipsesc pe o mare parte din vizionările YouTube.
Partajarea videoclipurilor pe Facebook va crește vizionările dvs. YouTube, chiar dacă oamenii le-au ales direct de pe Facebook. Videoclipul este încă găzduit pe YouTube, astfel încât să nu pierdeți vizionările.
Creșteți interacțiunea Facebook atunci când postați un videoclip încercând următoarele:
- Întrebați-i pe urmașii dvs. din Facebook să vină cu un titlu sau titlu pentru videoclipul dvs. Acest lucru îi va încuraja să o privească și apoi să comenteze.
- Utilizați un titlu uimitor pentru a atrage urmașii Facebook pentru a da clic pe videoclip. Nu recurge la clickbait, dar asigurați-vă că este foarte captivant.
- Țineți un sondaj și faceți vizionarea videoclipului o condiție de vot. Următorii vor viziona videoclipul și apoi vor decide ce opțiune votează.
Puteți atrage, de asemenea, adepții Twitter pentru a viziona videoclipurile prin postarea de link-uri către ele. Amintiți-vă să adăugați un tweet tweet atunci când faceți acest lucru. Doriți să vă vindeți videoclipul și să promițiți valoarea, sau nimeni nu va da clic. Doar ține scurt.
Hashtagurile sunt, de asemenea, foarte eficiente la conectarea videoclipului dvs. cu alte tendințe conexe. Păstrați-l relevant, dar nu treceți de o oportunitate de a adăuga un hashtag la modă la un tweet cu videoclipul.
Bloguri
De asemenea, puteți afișa videoclipurile într-un site web sau într-un blog. Blogging-ul este o metodă insuficient utilizată pentru a obține mai multe vizionări YouTube. Începeți un blog care adaugă mai multe motive pentru ca Google să vă clasifice conținutul.
Rețineți acest lucru: un videoclip va crește vizibilitatea blogului dvs. pe Google, iar blogul va spori, la rândul său, vizionările videoclipului dvs. pe YouTube!
Cele două lucrează împreună!
8. Atrage-ți audiența
Dacă sunteți destul de norocoși să primiți comentarii cu privire la videoclipurile dvs., RĂSPUNDEȚI-LE!
Notă laterală: Unele dintre videoclipurile dvs. pot începe să devină foarte populare, iar comentariile vă vor copleși. În aceste cazuri, încercați să răspundeți la primele patru sau cinci comentarii care vin. Alternativ, puteți căuta comentariile și puteți răspunde celor mai interesante.
Cu cât mai multe comentarii răspundeți, cu atât mai mult angajamentul pe care îl veți crea pe videoclipurile dvs. Acest lucru nu este niciodată un lucru rău – chiar și atunci când comentariile sunt negative.
Este vorba de relevanță, astfel încât conversația să rămână în viață cât mai mult timp dacă doriți să obțineți mai multe vizionări YouTube pentru videoclipurile dvs..
9. Gestionați SEO pentru videoclipul dvs.
Acest lucru este important dacă doriți mai multe vizionări YouTube. Videoclipul dvs. trebuie optimizat.
Acum nu te prea entuziasmați. Nu spun că trebuie să știți multe despre SEO pentru a vă optimiza videoclipul, dar există câteva puncte care sunt necesare pentru a ajuta spectatorii – spectatorii potriviți – să vă găsească.
Notă importantă: Google este un motor de căutare. Dar rețineți că YouTube are propriul motor de căutare. Optimizarea videoclipului YouTube vă ajută să obțineți promovarea în ambele.
Etichete
Etichetarea îi ajută pe utilizatori să vă găsească prin termeni cheie și expresii care pot fi căutate. Dacă doriți să vă găsiți pe youtubers, gândiți-vă la termenii de căutare pe care îi vor folosi. Puteți adăuga o mulțime de etichete în videoclipul dvs., astfel încercați să acoperiți totul.
Titluri video
Un titlu captivant vă va oferi mai multe vizionări YouTube decât credeți. Unele titluri sunt pur și simplu irezistibile. Dacă puteți învăța să creați propriile dvs. videoclipuri, videoclipul dvs. va deveni popular foarte repede.
Iată un ghid dur pentru ceea ce face un bun titlu video:
- Nu te complica. Aflați clar ce este despre videoclipul dvs. și nu complicați-l.
- Fii sincer cu privire la ceea ce oferiți în videoclip; o soluție, un ghid, imagini unice, etc.
- Dacă este un ghid, folosiți numerele pentru a indica numărul de pași pe care vă rupe ghidul.
- Promite valoare – și asigură-te că o livrezi.
- Faceți spectatorii curioși prin atragerea lor, făcându-i să se întrebe ce anume îi veți arăta.
- Punerea în aplicare a acestora ar trebui să te facă bucuros!
Descrieri Video
În partea de jos a fiecărui videoclip YouTube este o secțiune în care puteți adăuga conținut textual. (Cine a spus că YouTube a făcut totul despre videoclipuri, corect?).
Unii dintre youtubers merge tot afară și scrie un blog scurt sub videoclipurile lor. Aceasta este o strategie bună pentru optimizarea videoclipului dvs. și pentru a ajuta Google să vă afișeze videoclipul. Este o oportunitate pentru dvs. să utilizați cuvinte cheie, expresii de căutare și linkuri. Videoclipurile muzicale pot conține informații despre melodii și linkuri către piste singulare dintr-un amestec. Utilizați această facilitate!
Linkuri
Link-urile sunt importante pentru a adăuga descrierea videoclipului. Acestea ajută Google să vă evalueze relevanța. Dacă vă conectați la informații autoritare care v-au ajutat să creați videoclipul (cum ar fi statistici, bloguri sau alte videoclipuri), videoclipul dvs. va câștiga vizibilitate pe Google și pe motorul de căutare YouTube.
Aveți toate informațiile de care aveți nevoie pentru a crea și promova videoclipul YouTube. Identificați ceea ce doriți să obțineți, faceți-l tangibil și arătați lumii ceea ce aveți pentru ei. Dacă aveți de gând să puneți munca în videoclipurile dvs., implementați acești nouă pași pentru a vă asigura că profitați din plin de eforturile dvs.