12 moduri de a obține urmăritori pe Instagram

Cât de reușită este afacerea dvs. chiar acum?

Orice proprietar de afaceri de succes știe să se adapteze la cultura actuală. Instagram este popularul canal media social media bazat pe imagine.

Este timpul să vă atingeți de această platformă și să vă duceți afacerea într-o audiență masivă. Te așteaptă chiar acum. Dar odată ce trebuie să știți: această audiență răspunde la stimularea vizuală.

Astăzi vă voi arăta cum să obțineți mai mulți adepți pe Instagram folosind metode inteligente & imagini minunate.

Fotografiile și imaginile vorbesc volume – dacă le lăsați. Instagram vă oferă posibilitatea de a vă lăsa imaginile să vorbească de la sine. Dacă puteți să folosiți această tehnică și să rămâneți consecvent în acest sens, veți câștiga fani relevanți pe Instagram, cărora le puteți comercializa produsul sau serviciul.

Echilibrarea Visual, Textual și Tehnic

Iată ceva important pe care trebuie să-l înțelegeți: Instagram este un amestec de marketing vizual, textual și tehnic.

Dacă puteți înțelege și echilibra toate aceste trei aspecte, veți obține partea de marketing a Instagram!

Am rupt acest articol în trei categorii. Fiecare dintre ele vă va ajuta să obțineți mai mulți adepți la Instagram dacă învățați să le echilibrați în mod corespunzător.

  • Aspectul VIZUAL: Ce trebuie să faceți în privința imaginilor dvs. reale.
  • Aspectul legat de CONȚINUT: Cum să gestionezi partea cu conținutul.
  • Aspectul TEHNIC: Ce trebuie să faceți pentru o mai mare expunere la Instagram pe web.

Vorbind de partea vizuală…

1. Înțelegând psihologia imaginii

Fiecare culoare are un mesaj propriu.

De fiecare dată când vizualizați branding-ul în orice context, vă face să vă simțiți într-un anumit mod – indiferent dacă îl realizați sau nu.

Dacă înțelegeți această dinamică între vizualizator și culoare, puteți crea mai bine imaginile Instagram care vă transmit mesajul.

Doriți ca firma dvs. să fie văzută ca îndrăzneață? Atunci ROȘU poate fi culoarea pentru dvs.

Pământ și prietenos cu mediul? VERDE va transmite mesajul.

Tânăr și popular? PORTOCALIU strigă aceste adjective cu voce tare și clară.

Alege o temă

Nu toate imaginile dvs. pot avea aceeași culoare. Și nu puteți plasa exact un filtru de culoare pe fiecare imagine creată / postată.

Dar când este vorba de afișarea imaginilor pe Instagram, nu uitați să transmiteți mesajul potrivit. Culoarea este un aspect vizual important pentru orice imagine.

Dacă vrei să-ți faci audiența să se simtă într-un anumit mod, știi cum să inviți această emoție.

2. Creați o temă unică pentru imaginile dvs. unice

Să vorbim despre filtre pentru un minut. Personal nu sunt un fan. Dar asta se datorează în principal faptului că utilizatorii Instagram nu știu cum să le folosească în mod corespunzător.

Cum să nu folosiți un filtru

Filtrele pentru imaginile dvs. pot trimite un mesaj de „acest lucru este fals”. Dacă utilizați filtre pentru a modifica imaginile prea mult, utilizatorii nu se vor implica în imaginile dvs. Dacă scopul dvs. este de a falsifica o imagine sau de ao masca într-un fel, faceți greșit.

Cum să utilizați corect filtrele

Filtrele pot fi un lucru bun. Dacă utilizați filtrele pentru a păstra o temă pentru fiecare imagine pe care o postați, veți crea coerență. Și fiecare urmăritor iubește coerența.

Consistența oferă un scop scop procesului dvs. de filtrare. Deci, dacă nu utilizați filtre pentru a vă ajuta utilizatorii să vă identifice pe feed, stați departe de ele.

3. Apelează la lucruri emoționale

poza nunta emotionala tata si tata vitreg

Delia D. Blackburn – deliasphotos.com

Cele de mai sus sunt o imagine a unui tată la nunta fiicei sale. Omul din spatele lui este tatăl vitreg al miresei. Tatăl biologic a făcut o mișcare îndrăzneață la nunta ei și a insistat pe amândoi să o dea departe, pentru că în cele din urmă tatăl vitreg a jucat un rol important în viața femeii.

Acum, dacă această imagine nu vă mișcă emoțional, atunci nu știu ce să vă spun.

Putem învăța multe din această imagine. Să aruncăm o privire asupra a trei aspecte emoționale importante pe care fiecare urmaș din Instagram îi greu să reziste.

Utilizatorii răspund persoanelor

Această imagine conține două persoane. E ceva foarte real în legătură cu asta.

Utilizatorii dvs. vor răspunde la această imagine, deoarece le permite să se conecteze cu alte ființe umane.

Utilizatorii răspund la emoție

Omul din față este hotărât să facă ceea ce trebuie. Omul din spatele lui este cu adevărat umilit de gest. Asta eo emoție foarte gravă chiar aici!

Utilizatorii răspund la povestiri

Deși este posibil să aveți nevoie de o scurtă descriere pentru a afla ce se întâmplă în această imagine, cea mai mare parte a povestirii este destul de evidentă.

Această imagine prezintă o imagine clară: Cuplul are o fiică. Cuplul devine divorțat. Stepfather intră în imagine și își face partea pentru noua sa familie. Fiica se căsătorește și se bucură de implicarea ambilor părinți.

Aceasta este o poveste frumoasă!

4. Știți când să distribuiți

Împărtășirea imaginilor altora este ceea ce înseamnă Instagram. De fapt, un procent mare de imagini pe Instagram sunt acțiuni, spre deosebire de originale.

Întrebarea pe care trebuie să o întrebați este: „Când trebuie să creez imagini unice și când trebuie să împărtășesc imaginile altora?”

Este important să le faci pe amândouă.

Nu există niciun motiv să pierdeți alte postări importante care sunt relevante pentru pagina dvs. doar pentru că voi creați unele originale.

Pe de altă parte, nu neglija originalele prin sufocarea paginii cu imagini partajate.

La capitolul text…

5. Apel la acțiune

Vreau să vă amintiți că Instagram este un instrument de afaceri puternic. Dar nimeni nu va face ceea ce vrei decât dacă îi spui.

De fiecare dată când postezi o imagine pe pagina ta, nu uita să faci acest lucru cu un scop. Un astfel de scop ar trebui să fie atragerea utilizatorilor Instagram să urmeze o anumită acțiune.

exemplu de apel la actiune

Indiferent dacă vindeți ceva direct, dați ceva sau încercați să vă educați publicul, apelul la acțiuni este foarte important.

Când postezi o imagine, întreabă-te: „Cum vreau publicul meu să răspundă?”

Acum includeți o chemare clară la acțiune, fie în descrierea imaginii, fie în imaginea în sine. Dacă doriți adepți, spuneți publicului dvs. să vă urmeze!

6. Text in imagini: ce să faci și ce să nu faci

Utilizarea textului sau a subtitrărilor într-o imagine este o modalitate excelentă de a obține un mesaj pe Instagram.

Dar există o serie de capcane în această strategie.

Ce sa NU faci

Dacă utilizați în mod continuu imaginile ca o scuză pentru a transmite mesaje textuale, vă lipsesc punctul de Instagram – și utilizatorii sunt probabil să obosiți de mesajele dvs. Oamenii vor să vadă poze. Deci, dacă nu puteți transmite un mesaj fără cuvinte, trebuie să vă regândiți strategia.

O altă capcană utilizează textul în imagini numai pentru a vă arăta abilitățile slabe de scriere. Dacă utilizați text în imagini, asigurați-vă că sunteți concis și precis în utilizarea limbii. Utilizatorii din Instagram, precum și alți utilizatori ai rețelelor de socializare socială au știut să ignore paginile în care gramatica slabă reapare.

Crearea imaginilor textuale originale

Pentru a profita la maxim de mesajele text-în-imagine, fi originală. Personalizați postările pentru a se potrivi cu nișa dvs. și păstrați interesul publicului dvs. & se distrează cu fiecare imagine personalizată pe care o creați.

Iată câteva idei pentru crearea postărilor originale de imagine:

  • Memelele sunt întotdeauna o lovitură. Folosiți imagini obișnuite ale memei și respectați tonul imaginii. Acum personalizați memoria dvs. pentru a se încadra în ceea ce vă identifică audiența.
  • Benzi desenate pot transmite, de asemenea, un mesaj relativ lung. Dacă creați un comic personalizat, faceți-l unul bun – nu unul comercializat.
  • Citatele inspiraționale pot atrage atenția publicului. Asigurați-vă că ați alunecat ceva în legătură cu compania dvs. sau cu mesajul dvs..
  • Videoclipurile sunt, de asemenea, potrivite pentru Instagram. Dacă puteți crea un videoclip personalizat, contul dvs. Instagram va fi în curând la mare căutare.

7. Crearea unei descrieri extraordinare a imaginii

De ce ar trebui ca fiecare imagine pe care o postați să aibă o descriere?

Subtitrările pentru imaginile dvs. vor ajuta utilizatorii să vă găsească. Nu sunt atât de mult pentru audiența dvs. curentă, deoarece sunt pentru viitorii dvs. potențiali adepți ai Instagram.

Descrierile sunt importante deoarece lucrează cu Google pentru a vă optimiza postările.

Deci, ce ar trebui să includă fiecare post Instagram?

Cuvinte cheie

Ar trebui să găsiți a listă de cuvinte cheie relatabile relevante pentru pagina dvs. Utilizați aceste cuvinte cheie în descrierile postului și subtitrările imaginilor pentru a vă ajuta pe ceilalți să vă găsească. Aceasta este una dintre cele mai rapide căi de a obține mai mulți adepți din Instagram.

Linkuri

Link-urile Google notează. Legați întotdeauna platformele de conținut alternative (cum ar fi Facebook, Twitter sau alte bloguri similare) pe posturile dvs. Instagram și invers. Șansele sunt dacă cineva este interesat de postul dvs. Instagram, acesta va fi interesat să verifice activitatea dvs. online.

Hashtag-uri

Voi vorbi mai multe despre hashtags în următorul punct. Este suficient sa spunem ca hashtag-urile ar trebui incluse in descrierile tale. Acest lucru nu înseamnă că ar trebui să utilizați o mulțime de hashtag-uri pentru a obține observații. Calitatea cântărește cantitatea. Sa nu uiti asta.

Conținut uimitor

Aveți șansa să descrieți postarea dvs. pentru adepții Instagram. Folosiți-l bine. Scrie aproximativ 150 de cuvinte și le face interesante. Conținutul excelent al postărilor dvs. va încuraja implicarea și va permite oamenilor să comenteze mai ușor.

8. 3 tipuri de hashtaguri de folosit

Hashtagurile sunt simple de înțeles. Ei clasifică postările dvs. cu alte postări care posedă aceeași hashtag. Dacă cineva face clic pe acel hashtag în altă parte, va veni la postarea ta dacă a fost utilizată aceeași hashtag.

Există trei tipuri de hashtag importante pentru a fi utilizate în postările dvs.:

  • Hashtag-uri populare
  • Hashtag-uri unice
  • Hashtag-uri specifice

Urmărește mulțimea

Hashtags-urile populare vă vor ajuta postarea să vă placă mai mult de urmașii din Instagram care probabil nu au auzit niciodată despre dvs..

Utilizați hashtags populare aici și acolo. Nu trebuie să exagerați, deoarece aceste hashtag-uri vă vor aduce multă expunere.

Fii unic

Poate suna ca o contradicție, dar trebuie să fii unic. Creați un hashtag unic, care este al tău.

Kim Saeed folosește hashtag-ul, #ByeByeNarc ca o modalitate de a ajuta victimele abuzului narcisist să își găsească posturile cu ușurință. De asemenea, puteți crea propriul hashtag. Dacă este atrăgătoare, urmașii de la Instagram vă vor lega postul când o văd.

Fii specific

Hashtag-urile specifice care se referă la locație sau timp sunt, de asemenea, foarte utile pentru a obține mai mulți adepți ai Instagram.

Dacă este relevant pentru postarea dvs., indicați cu un hashtag că sunteți într-un anumit loc sau vorbiți despre un anumit timp. Sărbătorile și locațiile sunt modalități excelente de a genera interes pentru postările dvs.

Dar, din nou, asigurați-vă că postați ceva relevant pentru acești hashtag-uri. Nu le folosiți fără niciun motiv deoarece acest lucru vă va deranja pe utilizatori.

9. Spuneți o poveste cu imaginile dvs.

exemplu imagine povestire

Am atins povestea spunând puțin mai devreme, dar merită să menționăm din nou.

Chiar vreau sa te gandesti la modul in care imaginile tale pot spune o poveste. Acesta nu este un proces rapid și simplu. Dacă doriți ca publicul dvs. Instagram să vă angajeze postările, puneți-le în minte.

Cum să spui o poveste

Înainte de a putea spune o poveste, trebuie să ai o poveste.

Care-i povestea ta? Obțineți acest lucru împreună și apoi dați seama cum puteți utiliza imagini pentru a transmite această poveste. Gândiți-vă la cutie de fiecare dată când doriți să transmiteți o poveste în profilul dvs. Instagram.

Iată câteva inspirații:

  • Creați o bandă de benzi desenate
  • Utilizați mai multe elemente în fotografiile dvs. pentru a simboliza diferite amintiri sau evenimente
  • Folosiți fundaluri inventive în imaginile dvs. pentru a semnifica un eveniment recent

Nu trebuie întotdeauna implicit să descrii imaginile tale pentru a-ți spune poveștile tale. Utilizați imaginea în sine și sunteți sigur că veți obține mai multă implicare și, în cele din urmă, mai mulți adepți pe Instagram.

Vorbind de lucruri tehnice…

10. Bloggingul și Instagramul

Când ne uităm la aspectele tehnice ale Instagram, nu putem pierde importanța bloggerilor.

Blogging-ul și Instagram merg atât de bine împreună. dacă nu combinați cei doi pe care îi pierdeți pe o tehnică de marketing extrem de puternică.

Google iubește blogurile care conțin imagini. Și dacă aceste imagini sunt aderente la cele mai multe puncte pe care le-am menționat mai sus, utilizatorii vor dori să le împărtășească.

La rândul său, puteți adăuga, de asemenea, linkuri către blogul dvs. în descrierile sau subtitrările imaginilor. Conectați întotdeauna cele două. Nu-ți va fi rău.

11. Cumpărați urmăritori din Instagram

Instagram funcționează cu un algoritm care vă evaluează popularitatea. Dacă sunteți popular, postările dvs. vor fi promovate către utilizatorii care nu sunt încă fideli adepți ai dvs. Instagram.

Întrebarea este: „Cum devin popular atunci când încep pe Instagram?”

Există moduri în care poți cumpără urmăritori Instagram pentru pagina ta. Aceștia sunt deținătorii de cont Instagram din viața reală care vor dori imediat pagina dvs. și se vor implica în postările dvs. cu aprecieri și comentarii.

Odată ce începeți să vă implicați mai mult, va crea un impuls pentru pagina dvs. Mai mulți utilizatori Instagram care sunt interesați de nișă vor începe să vă observe; iar urmașii dvs. vor crește în număr.

12. Alte canale media sociale

Google dorește să vadă o rețea de activități între diverse canale media sociale. Dacă sunteți pe Instagram, minunat!

Dar este important să fiți și pe alte canale, deoarece acest lucru vă permite să creați mai multe segmente de public și apoi să distribuiți acele segmente de public între profilurile dvs.

Lucrul în rețea între diferite forme de platforme de conținut va conduce traficul către contul dvs. Instagram. Acest lucru sa dovedit a funcționa deoarece utilizatorii de internet au preferințe de conținut.

O persoană poate prefera să citească un blog, în loc să urmeze un cont Instagram. Dar prin bombardarea cititorilor de bloguri cu imagini sclipitoare pe blogurile dvs., ei vor deveni în cele din urmă fideli adepți ai Instagram.

Doar asigurați-vă că vă faceți imaginile accesibile pe blogurile dvs. adăugând un plugin Instagram. Acest lucru va permite cititorilor dvs. să partajeze instantaneu imagini pe Instagram.

Provocarea de o ora

S-ar putea să vă fi întâlnit articolul deoarece ați vrut o reparație rapidă pentru a obține mai mulți adepți pe Instagram. În timp ce unele dintre aceste sfaturi vă vor ajuta să faceți acest lucru, majoritatea necesită puțin efort.

Aș dori să vă provoc la o provocare de o oră în fiecare zi săptămânală timp de 30 de zile. Încercați cel puțin una sau două dintre aceste tehnici și înlocuiți-le între ele pe parcursul uneia dintre lunile următoare din 2021.

Monitorizați-i pe adepții dvs. din Instagram și evaluați numărul de noi persoane pe care le obțineți în 30 de zile după implementarea unora dintre aceste strategii.

Cred că veți fi plăcut surprinși de rezultate.