13 strategii pentru a primi mai multe like-uri pe Instagram

Toată lumea iubește o imagine frumoasă. Probabil că motivul pentru care Instagram este atât de popular.

2020 a văzut popularitatea lui Instagram crescând exponențial! De ce?

Imaginile vorbesc volume din lumea conținutului online. Sunt excelente pentru marketing sau pentru promovarea unei cauze valoroase.

Astăzi, cele mai populare profiluri Instagram generează angajament care rivalizează platforme uriașe precum Facebook, Pinterest și Twitter.

Este clar că anumiți titulari de conturi populare au un talent destul de mare pentru a-ți face plăcere pe Instagram. Deci, care este secretul lor?

Dacă ați recunoscut Instagram ca o modalitate viabilă de a vă comercializa propria afacere sau afacerea dvs., obținerea mai multor like-uri pe Instagram este ceea ce căutați.

Deci, fără alte întârzieri, iată treisprezece moduri de a vă place mai mult pe profilul dvs. Instagram.

1. Lucrează la emoțiile urmăritorilor tăi

Ascultați, dacă nu luați nimic altceva de la acest articol, luați acest lucru: Emotia vinde!

Lumea marketingului este plină de fapte. Dar ceea ce face cu adevărat comunitatea online este emoție. De aceea, clipurile video de talent arată cât de multe plăceri, comentarii și acțiuni – pentru că ne provoacă emoțiile.

Emoția îi ajută pe adepții Instagram să se conecteze între ei. Poți și ar trebui să încorporezi emoții în imaginile tale. Iată cum.

Fețe

Studiile arată că imaginile cu fețe se implică mai mult decât cele fără. Acesta este un aspect social la internet. Aderenții doresc să interacționeze cu alte persoane – chiar dacă acestea sunt la un nivel non-personal.

Găsiți o modalitate de a utiliza mai multe fețe în imaginile dvs. Web-ul este despre oameni. Apăsați în asta și nu puteți merge prost.

 Facurile ajută la obținerea mai multor plăceri pe Instagram

Cuvinte emoționale

Cuvintele care evocă sentimentul sunt mai puternice decât le oferim credit. Dacă postați citate pe Instagram, alegeți citate care vor să vorbească cu inimile adepților voștri. O legendă și / sau o descriere ar trebui să conțină, de asemenea, cuvinte care sporesc pasiunea. Emoția este ceea ce vor răspunde adepții voștri.

Imagini emoționale

Furie, frică, dragoste, pasiune, iertare … acestea sunt cuvinte care pot fi pictate cu pozele tale. Alegeți imagini care prezintă emoții puternice și sunteți sigur că veți obține mai multe plăceri pe Instagram.

2. Scrieți un Awesome Instagram Bio

Este vorba de a face o conexiune. Știm asta acum. Și vorbind despre a face o conexiune, hai să discutăm despre bio-ul tău Instagram.

Bio este o mică secțiune din profilul tău, care îi spune utilizatorilor Instagram ceva despre tine sau despre afacerea ta. Este o modalitate foarte bună de a vă prezenta. Este, de asemenea, o modalitate excelentă de a crea o impresie de durată pe urmașii din Instagram care doresc să vă urmeze.

Acum, acest articol este despre obtinerea mai multor placeri Instagram. Dar pentru a-ți plăcea, ai nevoie de urmași, nu? Deci, cu cât mai mulți adepți puteți obține folosind bio, cu atât mai mult îi place Instagram că veți obține în cele din urmă.

6 puncte pentru a scrie o biografie uimitoare

  • Din nou, utilizați cuvintele emoționale în bio. Conectează-te cu publicul tău. Arătați-le umanității voastre. După cum spune mereu David Altucher, sângeți în prima linie.
  • Utilizați emoticoane. Puneți emoticoane amuzante între cuvintele dvs., astfel încât indicați tonul scrisului dvs.
  • Fii concis. Spuneți cât mai mult posibil în cât mai puține cuvinte. Când ați terminat, mergeți înapoi și îndepărtați mai multe cuvinte inutile.
  • Adăugați informații de contact importante precum adresa de e-mail sau ID-ul Skype. dacă sunteți o afacere locală, includeți numărul dvs. de contact.
  • Includeți linkuri către alte platforme, cum ar fi profilul dvs. Twitter, pagina Facebook sau blogul.
  • Pune-ți o față în bio. Cu excepția cazului în care este complet relevant, evitați să utilizați imagini alternative ca biopic. Afișați o fotografie a feței dvs. și lăsați-i pe oameni să afle cine sunteți.

3. Creează un program de postare pe Instagram solid

Instagram este cel mai aglomerat din lume în zilele de luni și joi. Acesta este momentul în care ar trebui să fie postarea dacă doriți să obțineți mai multe Instagram îi place în pagina dvs..

Consistența este, de asemenea, cheia pentru obținerea mai multor plăci Instagram. Postați în același timp în zilele pe care le postați. Conducătorii dvs., fie că și-au dat seama sau nu, vor începe să se obișnuiască să vadă conținutul dvs. în anumite zile și momente.

Dacă postați o dată pe zi sau chiar mai mult de o dată pe zi, încercați să rămâneți la un anumit moment când faceți acest lucru. Există momente în timpul zilei – în funcție de locația dvs. & industrie – când majoritatea adepților dvs. din Instagram sunt online. Aflați ce sunt acele vremuri ideale și maximizați-le ca generația pe postările dvs..

4. Postează conținut care se duce mai departe de imagini

Imaginile sunt ceea ce înseamnă Instagram. Dar există modalități de includere a conținutului într-un format de imagine – și ar trebui să faceți acest lucru frecvent.

Text

Fiecare imagine vă permite să scrieți o descriere destul de lungă. Văd aceste bloguri mini. Sunt o modalitate foarte bună de a încuraja implicarea și de a obține mai multe plăceri pe Instagram.

De asemenea, puteți oferi conținut sub forma imaginilor. O fotografie a cuiva care deține o tablă cu ceva important de spus este foarte puternică. Citatele au o tendință puternică chiar acum, astfel încât să profitați de acestea și să ajutați oamenii să se refere la mesajul dvs.

O postare plăcută pe Instagram

Panourile de semnătură, panourile și fotografiile deschise sunt extrem de eficiente. Sunt ușor de digerat și sigur de a genera o mulțime de like-uri pe Instagram.

Infografice

Conținutul textului nu este singura formă de conținut alternativ pe Instagram. Infografiile reprezintă o modalitate excelentă de a rezuma un blog și de a-l hrăni rapid publicului.

Motivele infografice sunt atât de populare, deoarece ele permit utilizatorilor Instagram să scaneze informațiile fără a fi nevoie să-și petreacă timpul pentru a citi un blog lung. Toate informațiile importante sunt într-un singur loc. Acest tip de conținut „ușor” îi face pe utilizatori să vă urmărească mai ușor.

Videouri

Videoclipurile Instagram se dovedesc a fi foarte eficiente în generarea de plăceri. Ele vă permit să creați o poveste sau să exprimați un mesaj într-un timp scurt. Utilizați videoclipuri atât de des pe Instagram și urmăriți cum vă place să crească în mod constant.

5. Fă ce funcționează —și continuă să o faci

Care dintre posturile dvs. au avut cel mai mare angajament în această săptămână? Dacă nu știți răspunsul, nu accesați analiza profilului dvs.

Sunt numeroase unelte disponibile care vă ajută să analizați activitatea Instagram. Iconosquare este unul dintre cele mai populare, dar există și altele pe care le puteți găsi mai ușor de utilizat.

Un instrument analitic vă va monitoriza profilul Instagram și vă va oferi rapoarte despre cele mai populare rapoarte. Luați o privire obiectivă la ceea ce vă interesează și încercați să postați conținut similar în timp.

O altă strategie bună este să vă urmăriți concurenții. Vedeți ce fac și notează care dintre postările lor generează cea mai mare implicare. Nu trebuie să le copiați, dar vă va oferi o idee bună despre cum să obțineți mai multe plăci Instagram pentru propria dvs. pagină.

6. Aflați cum se utilizează hashtagurile pe Instagram

Dacă ați văzut hashtags pe social media, dar nu sunteți sigur ce înseamnă sau cum funcționează, iată o explicație rapidă.

O rubrică hash trimite fișierul (în cazul în care apare) într-o categorie cu același titlu. Deci, dacă aveți hashtag #InstagramRules într-o postare despre Instagram, acesta va fi listat cu alte postări în cazul în care are loc același hashtag.

Acesta este un instrument de socializare excelent pentru că îi ajută pe oameni să găsească o concentrare de conținut legat de ceea ce doresc cu un singur clic. Iată câteva modalități prin care ar trebui să utilizați hashtag-uri pe Instagram:

Hashtaguri de locatie

Locațiile reprezintă o modalitate excelentă de a arăta persoanele în care sunteți activ. Dacă se întâmplă ceva interesant într-o zonă sau într-o țară, puteți face hashtag evenimentul. Alții vă vor vedea activitatea când văd acea hashtag.

  • #iloveLondon
  • #KansasEvents
  • #AtTheBeach

Hashtaguri zile speciale

Sărbătorile speciale sau zilele evenimentului vă dau o mulțime de vizionări atunci când aveți hashtag-ul în ziua respectivă. Este întotdeauna benefic să participe într-un fel la o sărbătoare specială și să obțineți expunere pentru cauza dumneavoastră. Poți chiar să ai o hashtag pentru o anumită zi a săptămânii pentru expunerea regulată. De asemenea, puteți să vă concentrați un mesaj pe 2021 prin adăugarea acestuia la hashtag-ul dvs.

  • #VotingDay
  • #XmasShopping
  • #MondayBlues
  • #HappyHumpday

Hashtaguri unice

Unele profiluri Instagram creează hashtaguri unice care îi ajută pe utilizatori să le identifice în cadrul industriei. Acesta poate fi numele dvs., un slogan sau doar o frază cu care este asociată cauza dumneavoastră.

  • #JustDoIt
  • #DrinkCoke
  • #ImLovingIt

Hashtaguri populare

Când utilizați hashtaguri populare aveți parte de expunere garantată. Utilizați-le destul de des și veți începe să obțineți vizualizări – și, în cele din urmă, adepți noi și cărora le place postările dvs. din Instagram. Găsiți o modalitate de a lega aceste hashtag-uri populare de cauza dvs.

  • #blackandwhite
  • #happiness
  • #motivation

7. Fii sincer

Urmatorii adepti ai lui Instagram in 2021 iubesc consistenta. Dacă puteți menține un flux constant de postări care aderă la o anumită temă, veți începe în curând să obțineți mai multe placări Instagram pentru postările dvs.

Folosește imagini autentice

Prima regulă de a vă place mai mult pe fotografiile dvs. din Instagram este să vă asigurați că acestea sunt unice. Dacă aveți un mesaj, găsiți o modalitate de ao exprima într-un mod unic. Chiar dacă acest mesaj a fost exprimat înainte, puteți face să pară răcoros, făcându-l original. O fotografie este o modalitate foarte bună de a face acest lucru, dar nu vă limitați la acest mediu.

Du-te ușor pe editare. Păstrați-o cât mai organic posibil. Utilizatorii Instagram au tendința să se refere mai mult la fotografii autentice și nealterate.

Filtre

Poate doriți să uitați complet filtrele, dar înțeleg că unele profiluri se bazează pe filtre pentru a perpetua consecvența. Dacă utilizați filtre, folosiți-le în mod consecvent și cu scopul de a nu fi fantezie.

Evită filtrele pe Instagram

8. Cumpără like-uri pe Instagram pentru postările tale

Instagram are propriul algoritm care indică care profiluri sunt relevante și care profiluri nu sunt. Cu cât vă plac mai mult postările dvs., cu atât profilul dvs. devine mai relevant!

Puteți să vă lansați profilul cumpărând Instagram pentru anumite postări. Dacă aveți de gând să cumpără Instagram like-uri, asigurați-vă că le achiziționați de la o companie de renume, care oferă o like-uri autentice, nu una falsă.

9. Conectează-te cu conturile din Instagram

Este posibil ca alte conturi Instagram să facă postări similare cu ale dvs. De asemenea, s-ar putea să constatați că anumite profiluri au conținut care merită partajat în propriul dvs. profil.

Apăsați în conturi populare și utilizați-le pentru a găsi conținut demn de încredere. Utilizați-le, de asemenea, pentru a afla ce tendințe și ce posturi de utilizatori Instagram se angajează.

Nu urmați doar profilele Instagram care sunt populare. Asigurați-vă că profilurile pe care le aderați au legătură cu profilul dvs.

10. Utilizați apelul la acțiuni prin alte canale media sociale

Este un lucru pe care trebuie să știți despre mediile sociale. Trebuie să spuneți oamenilor ce trebuie să facă dacă doriți să faceți acest lucru.

O chemare la acțiune este imperativă pentru fiecare post din Instagram. Spunând oamenilor să vă placă o postare, vă place ce vă place Instagram. Dacă cineva îi place, este posibil ca ei să nu își arate aprecierea cu un LIKE – dacă nu le-ați spune.

Instagram este în mare parte despre imagini. Dar, după cum am făcut deja aluzie, există și o mulțime de conținut textual.

Fiecare post are o descriere care vă permite să adăugați un context imaginii sau fotografiei. Aceasta este o parte importantă a colaborării cu Instagram. Adăugați conținut ori de câte ori postați ceva și ÎNTOTDEAUNA fiți intenționați în intenția dvs. Dacă doriți ca Instagram să le placă, spuneți adepților să vă placă postările dvs. Este atât de simplu.

11. Găzduiți o competiție

În multe privințe, Instagram este mai favorabil competițiilor decât alte canale media sociale. Puteți să vă simțiți simplu oferind o intrare pentru fiecare, sau puteți obține cu adevărat inventivitate.

Concursuri selfie-uri

Ce a început Instagram? Selfie! Întregul punct al lui Instagram a fost acela de a posta o imagine instantanee a ta oriunde ai fi și ce făceai.

Folosiți această tradiție solicitându-vă urmașilor dvs. de la Instagram să vă luați de la sine folosind produsul dvs. sau să faceți ceva legat de nișă. Câștigătorul nu numai că va câștiga un premiu, ci și-a afișat fotografia pe pagina dvs.!

Concursuri cu voturi

Aveți posibilitatea să utilizați imagini pentru a vă îndemna pe urmașii voștri să voteze. Fiecare concurent trebuie să-și placă una din cele trei imagini. Cel care îi place cel mai mult este prezentat ca fotografie câștigătoare. Acest lucru vă oferă Instagram plăcilor pentru toate cele trei imagini și este foarte probabil să obțineți o mulțime de angajament pe fotografie câștigătoare.

Concursuri etichete

De asemenea, puteți utiliza hashtag-uri pentru a controla anumite concursuri. Utilizați un anumit tag hash (ceva unic), astfel încât să puteți vedea toate postările sau comentariile legate de concurența dvs. Acest lucru facilitează diversificarea concurenței utilizând comentarii, postări sau chiar hashtag-uri externe ca intrări.

12. Interacționați cu afiliații dvs.

Lucrezi îndeaproape cu alte companii sau părți pentru a-ți conduce afacerea sau o nișă de hobby? Sigur ca da!

Dacă acești tipi au și profiluri Instagram, poți să intri în următorii lor oameni și să-i faci pe ceilalți să te urmărească.

Când faci asta, fii atent. Nu vrei să pară că ai deturna pe urmașii altcuiva.

Fii interesant și te implici într-un alt profil și în curând vei obține mai mulți adepți pentru profilul tău Instagram. Acest lucru vă va câștiga, la rândul său, plăceri suplimentare – dacă postările dvs. respectă celelalte reguli stabilite în acest articol.

Dacă sunteți confuză cu privire la ceea ce este un afiliat, iată câteva exemple:

  • O nișă organică de grădinărit ar putea să se afilieze cu scriitori de carte, constructori de seră, îngrășăminte organice & distribuitorii de pesticide, etc.
  • O companie de adidași s-ar putea afilia cu distribuitorii lor, furnizorii de piele, designeri și reviste sportive.
  • Muzicienii pot să urmărească și să comenteze alți muzicieni din același gen, precum și ingineri de sunet, magazine de instrumente etc.

Notă importantă: Un afiliat NU este un concurent direct. Deși unele profiluri Instagram se vor afilia în aceleași industrii, acestea sunt, de obicei, industrii care operează în diferite țări sau zone, astfel încât să nu pășească pe degetele celorlalți.

13. Distribuie povestea

Să încheiem cu asta. Dacă sunteți pe Instagram, nu uitați să le spuneți oamenilor povestea ta. Dacă neglijezi acest element crucial, probabil că vei cădea pe marginea drumului.

Instagram a implementat recent o versiune a platformei lor. Acest lucru vă permite să utilizați fotografii pentru șirul de evenimente importante și să spuneți o poveste. Prin crearea unui impuls de poveste, veți genera mai multe plăci pentru posturile legate de Instagram.

Acest lucru vrea oamenii pe Instagram – povestea ta. Orice om are o poveste.

Care e a ta?