7 moduri pentru a primi like-uri pe pagina ta de Facebook
Pun pariu că e prima acțiune pe care o iei în fiecare dimineață. O privire rapidă asupra fluxului de știri Facebook, ca parte a rutinei dvs. de cafea de dimineață.
Acesta este un fenomen la nivel mondial. Cum (și de ce) a devenit aplicația Facebook cea mai populară platformă media socială?
Răspunsul poate fi psihologic. Societatea se bucură pur și simplu de acest mediu fără efort de legătură cu ceilalți.
Un alt lucru de luat în considerare este cât de vitală este platforma ta. În afară de crearea unei platforme de marketing, caracteristicile Facebook au devenit modalități de verificare a afacerilor.
Îți dai seama că numărul de favoriți ai paginii tale trimite un mesaj utilizatorilor de internet? Utilizatorii Facebook utilizează această statistică pentru a determina dacă o pagină merită vizitată sau o afacere care merită sprijinită. Îți poți permite să nu ai suficiente like-uri?
Când vă dați seama de importanța acestor like-uri, aceasta ar trebui să vă propulseze în acțiune. Deci, cum puteți obține mai mult pe Facebook?
Este vorba despre atragerea de persoane pe pagina dvs. de Facebook. Dar, de asemenea, trebuie să fie motivați să dea click pe butonul de ”Like”. Vom explora lumea fascinantă a Facebook și vă vom arăta cum să vă influențați urmăritorii actuali și viitori.
Cei care știu că trebuie să-i arăți. Cei care auziți despre dvs. trebuie să vrea imediat să facă parte din pagina dvs. Da, există modalități practice și ușoare de a lansa aceste acțiuni.
Să aruncăm o privire asupra câtorva sfaturi, astfel încât să puteți obține mai multe like-uri pe pagina dvs. de Facebook.
1. Postările tale trebuie să inspire distribuiri
Multe instrumente de pe Facebook vă permit să creați postări de orice fel. Cu toate acestea, un post în care vă dedicați trup și suflet, timpul și efortul – poate să nu atragă atenția. Ce faci greșit? Cum puteți obține mai mulți oameni să vă placă pagina și postările dvs.?
Dacă doriți mai multe plăci, postările dvs. trebuie să călătorească pe tot universul Facebook. Știți că actuala dvs. comunitate încă nu este suficient de mare. Mesajele paginii dvs. trebuie citite de prietenii prietenilor și de prietenii lor și de prietenii lor. Acest lucru se întâmplă atunci când postările dvs. sunt partajate.
Cele mai multe dintre ele le place înainte de a le împărtăși, pentru că oamenii iubesc să facă o declarație. Așa că plăcerile tale sunt deja în creștere.
Trebuie să îi inspirați pe oameni să vă împărtășească postul. Pentru ca acest lucru să se întâmple, ar trebui să creați conținut care necesită acțiuni. Oamenii iubesc distribuirea conținutului pe care îl găsesc util.
Ce tipuri de posturi intră în această categorie?
Valoarea ofertei
Postările dvs. trebuie să includă o anumită valoare pentru spectator. De mult timp oamenii au primit titluri exagerate, doar pentru a găsi conținut de calitate scăzută. Acum devin mai inteligenți. Aceste zile defila posturile care par prea bune pentru a fi adevărate. Titlul postului dvs. trebuie să atragă atenția, dar să nu depășească ținta.
Conținutul dvs. trebuie să ofere o anumită valoare în ceea ce privește contextul publicului dvs. Trebuie să știți care este publicul țintă, astfel încât să puteți crea conținut relevant pentru aceștia.
Facebook are propriul algoritm pentru a alege conținutul pentru fluxurile de știri. Scopul lor este de a oferi utilizatorilor Facebook servicii de calitate. Dacă vă depuneți eforturi în crearea posturilor potrivite, Facebook vă va recompensa pentru asta.
Oamenii nu le place să fie luați pentru nebuni. Asigurați-vă că conținutul dvs. este corect – mai ales dacă declarați fapte – astfel încât să nu pierdeți credibilitatea în ochii fanilor. Dacă nu pot avea încredere în conținutul dvs., nu vor avea încrederea să le împărtășească.
Stil
Anumite stiluri atrag atenția pur și simplu și oamenii devin foarte entuziasmați când o împărtășesc pe pereții lor.
- Subiectele educaționale oferă utilizatorilor Facebook posibilitatea de a învăța și de a ajuta pe ceilalți. Oamenii vor să simtă că îndeplinesc un anumit scop. Distribuiți posturi educaționale, astfel încât prietenii dvs. să aibă impact asupra propriei comunități. Cei pe care îi vor face se vor întoarce la tine.
- Postările de divertisment atrag atenția oamenilor. Acestea includ meme sau videoclipuri amuzante. Ar trebui să-ți cunoști publicul. Dacă aceștia sunt cei care iubesc partea cea mai ușoară a vieții, folosiți-o în avantajul dvs. Dacă râd de ea, o vor împărtăși.
Subiecte
Lucrați subiectele corecte în conținutul pe care îl creați. Acest lucru poate atrage atenția cititorului și îl poate forța să privească postul. Dacă subiectul este suficient de important, acesta va fi distribuit instantaneu.
Temele avansate pot constitui fundamentul conținutului dvs. Oamenii vor să pară „in-the-know”. Postați conținut care se referă la o știre populară. Prietenii tăi o vor împărtăși, astfel încât ceilalți să poată vedea că rămân în buzunarul afacerilor actuale. Postările se pot referi la celebrități, știri din lume sau sport.
Alternativ, utilizați timpul inspirat din timpul anului sau din sărbătorile viitoare. Știți că veți obține un feedback excelent dacă creați conținut cu teme festive pe parcursul lunii decembrie.
Tipuri
Există anumite tipuri de posturi care pur și simplu funcționează.
- Societatea noastră actuală este în permanență în căutarea unor soluții rapide. Dacă postați conținut care oferă cititorilor o soluție „Cum să”, veți vedea cât de repede este distribuit. Oamenii doresc să împartă soluții rapide cu prietenii lor.
- Listele de aproape orice sunt întotdeauna populare. Alegeți un subiect interesant și construiți în jurul acestuia un conținut enumerat sau numerotat. Utilizatorii Facebook iubesc să împărtășească informații compacte.
Deci, vă lipiți de posturile voastre simple vechi sau creați altele noi care sunt mai în concordanță cu gândirea din 2021? Cine nu ar dori să vizualizeze acest post?
2. Sincronizarea e totul
Marketingul pe Facebook nu are legătură cu postarea aleatorie. Mai degrabă, acest instrument de marketing devine o știință bine cercetat.
Oamenii sunt mai activi în social media în anumite momente. Posturile dvs. ajung în aceste momente de vârf?
Programe ca Google Analytics vă arată când publicul dvs. țintă este cel mai activ. Utilizați puterea acestui instrument online pentru a determina aceste momente. Dacă postați informații importante în afara acelor ore, postarea dvs. nu va fi văzută nici de publicul pe care doriți să îl contactați. Acest lucru vă poate costa destul de multe like-uri.
De asemenea, este important să rămâneți consecvent și să participați în mod regulat în timpul acestor momente de vârf. Marcile devin faimoase pentru ca oamenii se obisnuiesc sa le vada. Când vedeți o marcă de multe ori, considerați că devine populară și că doriți să o urmați și ea. Asigurați-vă că audiența dvs. se simte în acest fel în legătură cu dvs.
3. Captivați cât mai multe simțuri posibil
Gândiți-vă la ceea ce joacă un rol atunci când vă place ceva suficient pentru a face clic pe butonul As. Mai presus de toate, angajamentul este declanșat de INTERES.
Audio și Video
Un post scris sclipitor nu vă atrage atenția. Fotografiile și videoclipurile au un impact mult mai mare. Acesta captează interesul prin stimulente suplimentare, cum ar fi vizuale audio și colorate.
Puteți crea propriile dvs. grafică și videoclipuri. Cu toate acestea, dacă nu aveți timp sau resurse, soluția dvs. există deja.
Există atât de multe resurse disponibile pentru a fi utilizate în acest tip de postare. Puteți să creați pur și simplu postări care să prezinte linkuri către platforme care au videoclipuri interesante, cum ar fi:
- YouTube
- Prezentări la TED
- Bloguri populare
Acestea sunt mai susceptibile de a stârni emoții sau de a inspira o parte.
4. Ai grijă de suporterii tăi
Oamenii vizitează Facebook parțial din cauza nevoii lor de a se conecta cu alții. Puteți folosi acest aspect în avantajul dvs..
Comentariile de pe Facebook sunt un mod excelent de a vă îngriji publicul. Răspunzând la comentariile de pe pagina dvs., arătați oamenilor că îi prețuiți.
O discuție interesantă pe Facebook poate atrage un nou auditoriu. Fanii tăi actuali pot menționa prietenii lor într-un comentariu dacă doresc ca aceștia să adauge o înțelegere în conversație.
Ori de câte ori există un nou ca pe pagina dvs., trimiteți noului fan un mesaj personal. Oamenii iubesc serviciile excelente, personale pentru clienți. Aceasta poate duce la sugerarea altora să se alăture grupului dvs. sau să vă sprijine pagina.
Puteți vedea modul în care Facebook este orientat spre a vă ajuta să ajungeți și să aveți grijă de fani?
5. Apelul la acțiune
Există un motiv că o chemare la acțiune este o parte vitală a oricărui site web. Știți că publicul dvs. caută direcția? Da, unii oameni vor să li se spună ce să facă. Aceasta înseamnă că nu trebuie să fii subtil în a cere o mulțumire.
O chemare la acțiune îndrumă un utilizator să facă ceva. Pe un site web, acest lucru permite unui vizitator să facă o achiziție sau să transmită informații. Acest lucru aduce beneficii proprietarului afacerii, dar oferă și clientului un sentiment de realizare.
Aceeași caracteristică vă poate ajuta să creșteți preferințele dvs. Facebook. Încercați aceste metode.
Like și Distribuire
Cereți spectatorilor să placă și să partajeze conținutul. Unii oameni o vor face atunci când se vor simți inspirați (vezi #1), în timp ce alții vor să fie întrebați.
Postări interactive
Puteți utiliza chiar conținut interactiv, cum ar fi chestionare. Întrebați-i pe oameni să răspundă la un chestionar scurt sau să se alăture unui sondaj de cercetare. Dacă faceți acest lucru distractiv, ei vor dori ca prietenii lor să se alăture și în distracție.
Când angajamentul oamenilor crește prin interacțiunea cu un element din pagina dvs., acesta este obligat să se dezvolte într-o parte și altele asemănătoare.
6. Oferă profit
Oamenii răspund bine la marketing atunci când știu (sau simt) că primesc ceva în afara procesului.
Acordați-vă susținătorilor loiali, oferind o rentabilitate a investiției. Oferta lor poate fi doar ca un fel sau o parte, dar este încă benefic pentru tine. Lăsați-i să vadă și să simtă aprecierea voastră.
Reduceri
Puteți obține mai multe plăci Facebook oferind reduceri în schimb. Dacă vindeți produse sau servicii, puteți oferi tuturor celor cărora le place pagina o reducere procentuală pentru următoarea achiziție.
În afară de a mulțumi publicului dvs. curent, îi veți inspira să îi invitați pe alții să vă placă și pagina dvs. Știți că oamenii se vor spune mereu despre o nouă vânzare de alimente sau îmbrăcăminte. Comunitatea dvs. pe Facebook nu este diferită.
Dă-i ceva gratuit
Brandingul este un instrument de marketing popular. Obiectele cu logo-ul unei companii sunt distribuite astfel încât să se ia notă de marca nouă. De ce nu folosiți Facebook ca fiind comunitatea pe care o influențați cu aceste produse?
Puteți promite un produs de marcă – faceți ceva funcțional pe care doriți să îl aveți – fiecărei persoane care vă place pagina dvs. Încă o dată, ei sunt obligați să le spună prietenilor despre modul în care și ei pot obține lucruri libere.
Competiții
Oamenii iubesc să câștige, așa că asigurați-vă că pot experimenta acest lucru prin pagina dvs. Facebook. Lansați o competiție în care promiteți un cadou cuiva care îi place și vă împărtășește pagina sau o anumită postare.
Asigurați-vă că comunicați și cine este câștigătorul norocos. Fanii tăi vor vedea că este o competiție legitimă. Acest lucru îi va inspira să participe din nou la competițiile viitoare.
7. Utilizați instrumentele disponibile în avantajul dvs.
Multe dintre sfaturile menționate aici pot fi gestionate mai bine. Există multe instrumente pe care le puteți utiliza. Aceste instrumente economisesc timp și transformă acțiunile într-un proces fără efort.
Sisteme de management social media
Companiile fac milioane, ajutând oamenii să-și gestioneze prezența online. Da, această metodă vă va costa puțin bani, dar merită.
Nu trebuie să stați în fața profilului dvs. Facebook în momentele pe care doriți să le postați. Puteți să programați pur și simplu postările media sociale din această aplicație. Când postarea este mai ușoară, veți avea mai multă energie pentru a crea conținut atrăgător.
Puteți administra diferite platforme media sociale dintr-un singur sistem. Sunt ușor de folosit cu îndrumări excelente. Veți economisi timp și efort, construind dinamic publicul.
Un sistem de management, cum ar fi Hootsuite, vă oferă și feedback. Puteți monitoriza răspunsurile publicului la postările dvs. Determinați ce posturi colectează cele mai multe reacții, aprecieri și acțiuni. Apoi, concentrați acest tip de conținut pentru a obține un răspuns optim. De asemenea, puteți răspunde fanilor prin intermediul acestor sisteme de management.
O abordare unică este cumpără Facebook de la companiile care oferă un astfel de serviciu. Aceste companii sunt deja conectate la comunități care vă vor găsi informațiile relevante. Ei invită aceste comunități să viziteze și să vă placă pagina dvs. Facebook. Puteți îmbunătăți instantaneu statisticile prin accesarea acestei resurse.
Caracteristici Facebook
- Facebook este deja creat pentru a vă ajuta să vă măriți preferințele profilului. Pur și simplu trebuie să utilizați aceste resurse
- Efectuați toate platformele dvs. online – cum ar fi site-ul sau blogul dvs. – o căsuță Facebook Like? Această pictogramă pentru autocolant permite vizitatorilor altor platforme online să vă influențeze impactul pe Facebook.
- Puteți accesa puterea altor grupuri Facebook care sunt similare cu ale dvs. Acestea pot fi grupuri Facebook care oferă servicii gratuite proprii. Puteți deveni parte a acestor grupuri și puteți să le distribuiți conținutului lor. Fanii acestor pagini sunt obligați să vă placă ceea ce oferiți.
- Nu micșorați publicul dvs. Facebook existent. Distribuiți profilul dvs. de afaceri cu prietenii și familia personale. Cereți-le să vă placă pagina dvs. și să o partajați. Acesta poate fi începutul unei creșteri de creștere.
Nu puteți lăsa să vă alunecați prin degete numeroasele persoane de pe Facebook. Dacă urmați câteva dintre aceste reguli, le veți prinde și veți captiva un public mai larg. Puteți gestiona singur procesul sau puteți folosi instrumentele teribile la dispoziția dumneavoastră. În loc de un profil stagnant, pagina dvs. de Facebook poate deveni una dintre cele mai puternice arene de marketing.