Întrebări Frecvente

Please note: We explicitly do not represent any social network and we are in no way affiliated to the platforms that our marketing service offers are about.

1. Când începe procesarea comenzii mele?

Dacă o comandă este plasată înainte de ora 16 în timpul săptămânii, vom procesa aproape întotdeauna comanda în aceeași zi. În aproximativ 90% din cazuri, vei observa o creștere în cel mult 24 de ore. Comenzile urgente precum like-uri pentru posturi sau poze etc. primesc prioritate ridicată și, ca regulă, acestea vor începe mai repede. În weekend-uri și pentru vizualizări pe YouTube, va dura 1-2 zile până când rezultatele vor fi vizibile. În cazuri excepționale poate dura până la 3 zile lucrătoare, deși aceasta situație se întâmplă foarte rar. Perioada de timp pentru service pentru un site dat începe să curgă de la începutul creșterii. 

2. Comenzile funcționează ca abonamentele?

Nu. Trebuie să faci doar o singură plată. Nu sunt comenzi multiple.

3. Trebuie să furnizez detalii de logare?

Nu. Nu cerem niciodată o parolă, cont de administrator sau ceva similar.

4. Este contul meu în siguranță față de blocare, ștergere sau ceva similar?

Da. Oferim servicii de social media încă din 2010 și am acumulat o experiență vastă în domeniu. În toți acești ani nu am avut nici măcar o singură plângere privind ștergerea unui site, din mai mult de 1000 de clienți. În plus, nu am avut nicio problemă cu Twitter, Google Plus, Instagram sau Pinterest. Uneori, pe YouTube, în special din primăvara lui 2014, filmulețe au fost șterse. Dar avem o metodă prin care să oferim vizualizări în deplină siguranță (deși ceva mai lent). Dacă ești mulțumit cu maxim 2000 de vizualizări pe zi, atunci suntem partenerul pentru siguranță absolută. Suntem întotdeauna precauți cu intervenția terților și astfel garantăm întotdeauna cel mai ridicat grad de securitate posibil pentru situl tău de social media, iar până acum am reușit.

5. Este legală folosirea acestui tip de servicii?

Cumpărarea de Like-uri, Urmăritori, Abonați etc., din câte vedem noi, continuă să fie clasificată ca fiind legală și inofensivă. Pentru orice formă de vot, competiție etc. regulile acestea nu se aplică, iar noi refuzăm categoric comenzi de această natură.

6. Pot terți să vadă că a fost folosit un furnizor de servicii de Social Media? Cât de discret este procesul, în general?

Pentru prezența ta pe media socială – fie că este un site pentru fani, canal YouTube sau altă rețea – ca regulă, cine exact a apreciat situl tău nu este vizibil pentru terți. Totuși, bineînțeles că diferă de la rețea la rețea. În general, suntem dornici să oferim cel mai înalt nivel de discreție și nu vom oferi niciodată, în nicio împrejurare, linkul tău ca exemplu și nu îl vom divulga terților. Dar nu excludem posibilitatea ca la o inspecție mai amănunțită, folosirea serviciilor noastre să fie descoperită. În special când creșterea este nenatural de rapidă în cazul în care, de exemplu, opțiunea noastră pentru limită zilnică nu este folosită. Pentru orice alte întrebări sau chestiuni specifice poți să ne întrebi direct.

7. Exista vreo garanție că îmi pot primi banii înapoi?

Da. Pentru noi este evident că banii ar trebui returnați dacă un serviciu nu poate fi furnizat. Oferim servicii exclusiv acolo unde știm că putem livra ceea ce am promis, iar cazurile contrare sunt foarte rare. Aceeași politică se aplică și dacă un serviciu poate fi furnizat doar parțial. O returnare proporțională va fi oferită în acest caz. Dacă în orice caz nu ești mulțumit de calitatea serviciile noastre, te rugăm să vorbești direct cu noi ca să putem examina imediat cazul și să încercăm să găsim o soluție. Indiferent de situație, suntem întotdeauna interesați să discutăm pentru ca toate părțile implicate să fie mulțumite.

8. Este livrarea cantității comandate garantată?

Da. Cantitatea comandată va fi livrată orice ar fi. Munca noastră este gata doar atunci când serviciul este livrat în întregime. În cazuri excepționale când acest lucru nu este posibil, vei fi, bineînțeles, compensat.

9. Când începe implementarea serviciului comandat?

Ca regulă, începem să prestăm serviciul în câteva ore de la primirea plății, deși, în cazuri rare, poate exista un timp de procesare de trei zile lucrătoare.

10. Pot anula comanda?

Este posibil să anulezi o comandă înainte ca procesul să înceapă. Pur și simplu contactează-ne – preferabil pe email. Dar după începerea procesului nu exista opțiunea de „returnare” a serviciului. În cazul în care o rezoluțiune prematură este necesară, putem discuta despre o returnare parțială a banilor.

11. Cum este verificat succesul serviciului?

Verificarea succesului serviciului este numărătoarea crescută pe situl sau canalul tău video. Pentru a evita confuzia, te rugăm să nu comanzi alte servicii asemănătoare din alte părți pentru același site. Pentru majoritatea serviciilor noastre unde utilizatori germani sunt mediați, oferim și un sistem intern urmărire a aprecierilor, vizualizărilor, etc.

12. Sunt fanii interesați de siteul tău?

Ca regulă, un interes concret în site nu este, la început, garantat. Dacă siteul tău oferă conținut interesant, atunci desigur că este posibil ca fanii noi să dezvolte un interes autentic pentru situl tău.

13. Ce nu va fi promovat?

Ne rezervăm dreptul de a exclude profilele social media cu următorul conținut din serviciile noastre de marketing:

  • Conținut politic (ex. partide politice sau politicieni)
  • Conținut ilegal, neconstituțional, violent, dezgustător și adult 

  • Racism, fascism și specisism
  • Evaluări de produs
  • Competiții, votări, concursuri
  • Jocuri de noroc, pariuri
  • Acțiuni defăimătoare (ex. comentarii negative sau antipatii)
  • Comerț/bursă, criptomonede, MLM/ marketing în rețea și similare
  • Farmaceutice și armament
  • Supus consultării: conținut religios

Pentru mai multe informații, te rugăm să verifici Termeni și condiții.

14. Pot să comand fani pentru contul meu privat de Facebook?

Nu. Dacă ai un profil privat, nu poți obține fani pentru el, doar urmăritori. Alternativ, poți crea o pagina de fani, lucru care nu durează mult.

15. Cum pot permite accesul abonaților la contul meu privat de Facebook?

Poți găsi această setare la „Prieteni” -> pictograma cu un creion -> setări de securitate. În acest fel, numărul de abonați va fi de asemenea vizibil publicului.

16. Pot cumpăra abonați pentru pagina mea Facebook?

Nu. Abonații Facebook sunt pentru conturi normale de Facebook, operate de indivizi. Dacă vrei să cumperi pentru pagina ta de fani, trebuie să cumperi aprecieri sau fani.

17. Puteți să adăugați fani la orice pagină de fani Facebook?

Da, cu o excepție. Nu putem adăuga fani la paginile din categoria „Muzicieni/Formații”. Totuși, problema aceasta poate fi rezolvată ușor. Pentru a ne permite să iți oferim fani rapid, te rugăm să faci următoarea schimbare: pe durata serviciului, te rugăm să schimbi categoria paginii Facebook în „Oameni/Artiști”. Poți găsi această setare la „Info”, unde gasiți prima opțiune ce poate fi selectată. Butonul „editează” este afișat dacă te duci cu mouse-ul peste el. Odată ce am livrat serviciul poți bineînțeles să treci înapoi la categoria inițială.

18. Am aplicat restricții de țară și / sau vârstă paginii mele de Facebook. Este o problemă când doresc să cumpăr fani?

Da. Te rugăm să scoți restricțiile de țară și / sau vârstă pe durata serviciului. Altfel, nu putem livra comanda.

19. Trebuie să îmi setez contul de Facebook sau postările să fie publice?

Da. Nu putem livra niciun fan, aprecieri sau comentarii dacă postarea sau contul sunt private. Pentru a permite pozei etc. să fie apreciată trebuie să permiți contului să aibă abonați, schimbă setările pozei pentru a fi publică și dacă este necesar schimbă setările de confidențialitate.

(https://www.facebook.com/settings?tab=privacy). Primii doi pași sunt adesea suficienți.

20. Ce link este necesar când comand aprecieri pentru postarea mea pe Facebook?

Avem nevoie de linkul direct către postarea ta. Dacă dai click pe data postării o pagină nouă se va deschide automat, afișând doar postarea ta și un nou URL. Dacă ne dai doar un link către pagina sau profilul tău, vom distribui aprecierile la cele mai recente postări.

21. Cât de repede puteți livra participanți la evenimente?

În mod normal durează 1-2 zile ca să înregistrăm comanda în sistemul nostru. Apoi, urmează durata specificată pe pagina de produse. În general recomandăm să cumperi cu cel puțin 10 zile înainte de data evenimentului. Dacă ai comandat cu doar câteva zile înainte de eveniment, cel mai probabil vom refuza comanda și vom returna banii.

22. Este necesar ca lista de participanți la eveniment să fie publică?

Nu neapărat. Totuși, dacă lista nu este publică, noi nu avem nicio dovadă că participanții au fost livrați conform cerințelor tale. Asta înseamnă că nu poți face o plângere în cazul în care au fost probleme de livrare.

23. Sunt vizualizările pe YouTube sigure?

Din moment ce majoritatea metodelor poarta un risc semnificativ, lucrăm doar cu metode testate, parteneri de încredere. Nu am avut niciodată probleme legate de ștergerea filmelor. Deși nu putem oferi o garanție de 100% pentru că nu știm dacă vizualizările sunt adăugate prin intermediul unor terți, nu trebuie să-ți faci griji în privința serviciului nostru. Oferim, de asemenea, o limită zilnică pentru aprecieri si comentarii ca să poată fi distribuite de-a lungul unei perioade mai lungi de timp, ceea ce înseamnă că nu există risc nici în această privință.

24. Trebuie să-mi setez contul de Instagram să fie public?

Da. Contul și pozele tale trebuie să fie publice înainte de a putea livra comanda. Te rugăm să schimbi setările înainte să plasezi comanda.

25. De ce link am nevoie când comand aprecieri pentru poza mea de pe Instagram?

Avem nevoie de linkul direct către poză. Dacă dai click pe poza, un pop-up se va deschide automat, afișând doar poza și un nou URL. Dacă ne dai doar linkul către contul tău de Instagram, vom distribui aprecierile pentru cele mai recente postări.

26. Trebuie să îmi setez contul de Google plus ca public?

Da. Altfel nu putem începe campania de urmăritori pentru Google Plus deoarece numărul de urmăritori trebuie să fie vizibil public. Te rugăm să faci schimbarea înainte să plasezi comanda. Iată cum poți face asta:

– Intra în contul tău Google Plus.

– jos, sub „persoane”, găsești opțiunea „editează”. – dă click pe ea, iar o fereastră pop-up se va deschide.

– selectează „arată oamenii care m-au adăugat in cercuri” și dă click pe „salvează”.

27. Iau parte la o competiție. Pot cumpăra aprecieri pentru a avea o șansă mai bună să câștig?

Nu. Așa cum am menționat și pe pagina principală, nu furnizăm aprecieri pentru competiții, voturi etc. Am putea, în schimb, furniza aprecieri pentru o postare diferită sau să iți furnizăm fani noi pentru pagina ta de Facebook. Îți mulțumim pentru înțelegere.

28. Aș vrea să iau legătura cu serviciul clienți. Ce fac?

Ai putea pur și simplu să ne scrii pe email la contact@socialmediadaily.com. Te rugăm să te asiguri ca pui în email numele complet și ID-ul comenzii. În acest fel îți putem verifica comanda și furniza un răspuns mult mai repede.

29. De ce aveți nevoie de adresa mea când plasez o comandă?

Suntem obligați legal să includem un set complet de date în factură. Pentru a fi în conformitate cu reglementările, te rugăm să ne trimiți un set complet de date. Odată ce ai făcut asta, putem derula comanda.